Aktuellt
Haugen-Gruppen är nu stolt distributör av St. Dalfour i Sverige!
St. Dalfour är ett välkänt varumärke på den svenska marknaden, känt för sina högkvalitativa produkter inom marmelad, tillverkade med naturliga ingredienser och utan tillsatt socker. Genom detta nya samarbete stärker vi vårt utbud av premiumprodukter och fortsätter att erbjuda det bästa till våra kunder.
Vi ser fram emot att fortsätta sprida smakupplevelser och erbjuda dessa populära produkter genom våra kanaler! 🍓🍒🍑
hashtag#HaugenGruppenSverige hashtag#StDalfour hashtag#Distributör hashtag#PremiumProdukter hashtag#Matglädje
I oktober tog vi över distributionen av Rummo, både inom dagligvaruhandeln och storkök.
Rummo är ett älskat italienskt pastamärke, känt för sin enastående kvalitet och hantverk, som gått i arv genom sex generationer. Sedan 1864 har Rummos mästerliga pastatillverkare varit dedikerade till att producera premiumpasta med hjälp av tidlösa metoder och det finaste italienska vetet.
Vi är stolta över att ha fått förtroendet av ett så prestigefyllt varumärke och ser fram emot att ta Rummos pasta till nästa nivå och erbjuda välsmakande pasta till svenska hushåll och restauranger.
Vad gör Rummo unikt?
• Bronsvalsad ”The Sauce Magnet”
Konsistens och struktur gör att såsen fastnar på pastan
• 14,5% protein – högst på marknaden
En tydlig indikation på vetets höga kvalitet
• Garanterad Al’Dente, varje gång
Enda tillverkare som certifierar varje batch
Smaka och upplev skillnaden! 🍝 💚👨🍳❤️
Från och med 1 december välkomnar vi Maldon salt till vår portfölj och ser fram emot ett givande samarbete.
Maldon har skördat sina världsberömda havssaltflingor för hand sedan 1882. ”Våra unika pyramidformade flingor som älskas av kockar över hela världen – och är eftertraktade av finsmakare – fortsätter att inspirera än idag. Rätt val för de passionerade och de äventyrliga.”
För Foodservice från och med v.7 2023
________________________________________________________________________________________________
Under 6 veckor har vi tävlat i en Hälsokamp internt, där vi peppat varandra för att öka mängden motion i vardagen.
Huvudpriset i tävlingen var att välja en valfri välgörenhetsorganisation dit Haugen-Gruppen skulle skänka 25000:-. Vinnare blev vårt fantastiska Retail KAM-team som valde att donera vinsten till Stockholms Stadsmission. Ett mycket bra val tyckte vi och bestämde oss självklart för att dubblera beloppet till 50.000:-.